marți, 24 aprilie 2012

Bere pentru par. Prima experienta !!!

   Buna, fetele ! ce faceti ? eu binisor. Pentru astazi m-am gandit sa va impartasesc si voua impresiile unui test de-al meu. Eu avand parul ondulat si destul de uscat ( am renuntat de vreo 6 luni la placa si vopsea..yeeey!! )) nu stiam ce sa fac sa stea si el mai bine, sa aiba un aspect mai sanatos.
    In timpul preumblarilor mele pe Internet, am gasit solutia : BEREA!!! Ce presupune acest lucru? Dupa ce te samponezi si te clatesti, te clatesti cu bere, tinand capul in jos pentru un plus de volum, lasi 20 de minute si clatesti, fara sampon,insa. Asa a facut si subsemnata. Rezultatul? e bunicel acest lucru. Parul este mai fin,varfurile sunt ffff sanatoase, dar la luciu sunt cam rezervata cu comentariile. Eu vi-l recomand. Va poopz:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu