vineri, 20 aprilie 2012

LOTD/ LOTN : Brown eyes make-up

LOTD/ LOTN : Brown eyes make-up

  Hey, girls:* ce mai faceti? Pentru azi v-am pregatit un make up pentru ochi caprui,negri, asa-numitul"sun kissed make up". In interpretarea mea e mai soft,cu accentul pus pe ochi,dar nici tenul nu este neglijat,numai ca nu am aplicat foarte multa pudra  bronzanta si highlight.:) Am mers pe o varianta mai mata a machiajul,pentru a va putea arata cum sa-l purtati si toamna, si iarna, si primavara, fara sa para ca nu faceti parte din peisaj.
  Pentru produse, ma intrebati ce va intereseaza, insa am folosit foarte mult Avon, Lady's, si Butterfly.

  Acest machiaj il consider potrivit pentru toate formele de fatza, si foarte potrivit pentru fetele care au un defect al fetzei, ca si mine. Si noi ne putem machia, insa nu strident, ci trebuie sa punem accent pe ce calitate consideram noi ca avem ( fiecare dintre noi avem calitati, insa nu purtati masti, ci machiaj).

Kiss:*

P.S. Daca doriti pareri, sugestii,aveti cerere, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu