luni, 9 aprilie 2012

LOTD: Spring Freshness

LOTD: Spring Freshness

   Buna, fetelor !!! ce faceti? stiiu..e tarzu si maine am examen, dar nu m am putut abtine si am vrut sa va arat un loc frumos, fresh, de primvara, dar in acelasi timp care sa urmeze cel mai nou si mai in voga trend al primaverii si anume color blocking.. astept pareri de la voi daca va place si nu uitati,., daca aveti intrebari, cereri, sugestii, nu ezitati sa ma contactati:) De asemeni, tineti minte ca frumusetea poate fi obtinuta la orice pret:) cel putin eu asta incerc sa va arat:)

   Acum am facut si poze produselor utilizate si care sper sa va fie de folos, si asa cum v-am spus mai sus, daca aveti vreo intrebare, aici sunt :)

  Produse folosite:
                                    - Balsam de buze Nivea cu extract de ceai verde
                                     - Blush Catherline Arley Lady's
                                             -Corector Catherline Arley 03 Lady's
                                                    -Creion de ochi Black
                                                  - Creion de ochi White
                                  - Fond de ten Avon Ideal Shade Natural Beige
                                    -Pensula gene
                                                        - Primer Oriflame
                                                 - Rimel Mascara SuperShock Avon
                                              - Ruj Ruby Rose
                                   - Set de 12 pensule

                                      - Fard de pleoape Butterfly Romance





Hope you like it , kiss :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu