joi, 12 aprilie 2012

Review: Avon Onyx Lustre Collection, eyeshadow - Midnight Lustre

Review:  Avon Onyx Lustre Collection, eyeshadow - Midnight Lustre


  Hey, girls":* neatza! ce faceti ?  Eu pentru astazi m-am gandit sa fac un review la un produs caruia eu nu-i dadeam credit, dar stiti voi..aparentele inseala ! :) Este vorba despre fardul de pleoape Avon din colectia Onyx Lustre nuanta Midnight Lustre. 

    Ce spun  ei:


Nuante catifelate si persistente, perfecte pentru un machiaj smoky eyes. Trusa este prevazuta cu oglinda si aplicator pentru fard.  

  Ce spun eu:
   Acest eyeshadow este WOW!!!!! N-am cuvinte sa exprim cat de mult imi place !! CU pensulele potrivite se aseaza divin culorile pe pleoape  si nu se clintesc de pe pleoapa toaaata ziua si pe deasupra, se demachiaza si foarte usor !!!  
 In opinia mea, fardul este potrivit si pentru un look natural daca ai tenul puutintel mai inchis dar si daca ai tenul deschis daca folosesti nuanta cea mai deschisa iar cea intermediara foarte putin in pliu ":) Am folosit acest fard la LOTD : Beat make up. In cazul meu, m-am machiat la 7 dimineata si m-am demachiat la ora 22, asta in conditiile in care am fost si la Bucuresti, iar fardul a rezistat :) Eu vi-l recomand din toata inima :):X:X: De asemeni, culorile sunt sidefate, dar nu au un sidef deranjant, ci cat sa reflecte lumina si sa lumineze ochiul indiferent daca este un look natural, intermediar sau smokey :) Acest fard poate fi combinat cu un blush peachy, bronzer si un ruj nude roz sau nude bej, de asemeni si corai:) Nu este prafos, pe pensula se ia atat fard cat trebuie si nu pica de pe pleoapa in momentul aplicarii. Rezista destul de mult si fara primer, dar totusi primerul este util,de altfel ca in orice machiaj, sau macar un creion corector:) Cantitatea nu este mica absolut deloc, pentru ca este un fard pigmentat, si pentru un machiaj e necesara o cantitate relativ mica de produs :)
 Asa arata fardul in realitate ( este superb, am toata lauda pentru el :) )
 Kiss:*:*

P.S. Daca doriti pareri, sugestii,aveti cerere, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu