luni, 23 aprilie 2012

Review True Color Quad Pink Sands

Hello, girls:* Ce faceti? pentru astazi m-am gandit sa fac doua reviewuri,si anume, primul este Pink Sands, iar al doilea in urmatoarea postare Mocha Latte True Color Quad Avon Eyeshadow.

 Primul dintre ele este Pink Sands -  este un fard excelent !! din pacate, nu am avut aparatul  bun, dar nu i bai..sunt niste rozuri un pic mai aprinse cu tenta maro:) am sa fac si un machiaj din ele daca doriti:) Rezista cam 8 ore pe pleoape cu primer, si nu sunt deloc prafoase.... este un fard foarte pigmentat. Singura mea obiectie este cromatica culorilor.. eu as fi facut un pic mai diversificata cromatica pentru o mai mare varietate de machiaje:)  Pentru machiaj nu necesita o cantitate mare de produs, iar cantitatea este una destul de generoasa si rezista cateva luni bune, asta in situatia in care te machiezi zilnic:)

Noapte buna:*
   P.S. Daca doriti pareri, sugestii,aveti cerere, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu