joi, 24 mai 2012

Make up for glasses !!! Machiaj pentru ochelari !!

         Buna, fetelor, ce faceti ? eu tocmai mi-am facut ochelari (nu de placere, ci de nevoie ), si dat fiind faptul ca foarte multe dintre voi purtati ochelari, m-am gandit sa va propun un machiaj in acest sens. Nu sunt de acord cu machiajele foarte inchise,mai ales daca aveti rama neagra ca mine, ci va puteti juca cu culorile. De asemeni, acest machiaj poate fi purtat si de sine statator, iar pentru a vedea cum, va voi arata.

         





Pentru varianta mea de machiaj pentru ochelari eu am folosit verde inchis ( pentru ca sunt bruneta),din paleta de culori de la revista Ce se intampla,doctore? dar blondelor le recomand verde praz, verde neon, dar si alte culori neon.  Machiajul pentru ochelari ar trebui sa fie unul diafan, nu foarte mat, mai ales in cazul pometilor, iar pentru buze ar trebui sa folositi un ruj deschis la culoare, ori luciu oarecum transparent, pentru ca deja rama iese in evidenta, iar daca ar iesi si buzele,nu ar fi tocmai ok.

     















            In fine, sa nu va mai plictisesc, va las cu pozele..Sper sa va placa si astept parerile voastre :)  va pup! Enjoy !:)

Un comentariu: