vineri, 11 mai 2012

Review Avon Eyeshadow True Colour Quad Cocoa Dreams

Buna, fetele!!Ce faceti ? Pentru astazi v-am pregatit tot un review la un produs care mie, cel putin,mi se pare excelent si cu care voi reveni realizand un machiaj neutral . Este vorba despre fardul de pleoape de la Avon din gama True Colour Quad nuanta Cocoa Dreams. Acesta arata cam asa:

  Are niste culori superbe iar raportul calitate-pret este unul excelent. Este un fard foarte pigmentat, necesita o cantitate mica de produs in momentul aplicarii si dureaza pe pleoape fara primer, doar cu fond de ten , in jur de 10 ore, cel putin in cazul meu. Primele doua nuante, bejul deschis si cel inchis sunt doua nuante mate spre lucioase, iar celelalte doua se incadreaza in categoria celor lucioase-sidefate. Se potrivesc atat pentru un machiaj de zi, dar si pentru cel de seara. In momentul aplicarii este bine ca buzele sa le coloram intr-o nuanta de roz, sau nude. Nu prea as vedea potrivit aici rujul rosu, pentru ca acest fard este potrivit mai mult pentru un machiaj bronzant sau pentru ten bronzat..cel mult as recomanda o nuanta corai, cum ar fi rujul Tangerine de la Avon
   De asemeni, auriul deschis ar fi bine sa fie purtat ca o culoare statement fara a fi blenduit cu nimic, pentru un impact mai puternic, si natural. Eu il port acum la ochi , dar nu are camera baterie pentru a va arata machiajul, dar voi reveni. Acest fard, in intregul lui, ajuta la concentrarea atentiei privitorului pe ochi,distragand atentia defectelor faciale ( aviz fetelor!!) gen acnee, sau pete, cicatrici, etc, ca in cazul meu. Eu am primit foarte multe complimente datorita lui:P Acest fard arata foarte bine in combinatie cu Perlele bronzante de la Avon sau cu noul fard de obraz de la Colour Trend pe care mi-l voi achizitiona si eu.

 Voi ati incercat acest produs ? Ce parere aveti ?

 P.S. Daca doriti pareri, sugestii,aveti cerere, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :)

2 comentarii:

  1. Hei :) nuanta acea de galbui sidefat...este argintiu? As vrea si eu sa imi cumpar dar nu imi dau seama dupa culori:)

    RăspundețiȘtergere
  2. hei :) buna:) nu este argintiu, este chiar asa cum se vede..un galbui sidefat :) oricum, se aseaza foarte bine pe ochi si rezista cam 12ore :)

    RăspundețiȘtergere