miercuri, 12 septembrie 2012

HAUL AVON - Campania 13/2012

Hello :d . Am asteptat foarte mult aceasta comanda , mai ales din cauza gamei noi de la ColorTrend si iata ca a sosiiiit ! Imi pare rau ca au scos unele nuante de rujuri din gama , in rest nu prea o sa imi fie dor de nimic :d

Si acum sa vedem ce mi-am luat :
1. Geanta Toluca -60 le
2.Esarfa Snake Skin - 30 lei
3. Masca revitalizanta pentru par cu aroma de flori de cires - 9 lei
4.Sampon hranitor cu ulei de argan - 17 lei
5. Pudra compacta Final Touch ( nuanta Translucent Tan) - 12 lei
6. Ruj Kiss`n`Go -  Doll Pink
                  -Flirt
                                     -Passion    - 8 lei. 


Esarfa Snake Skin :



 Geanta Toluca:


Pudra compacta Final Touch ( nuanta Translucent Tan):



Voi ce produse v-ati achizitionat in ultima perioada de la Avon ?

 P.S. Daca aveti pareri, sugestii, cereri, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :)

2 comentarii:

  1. Esti multumita de geanta Toluca,cum ti se pare ca si calitate,cum este fundul gentii mie in poze mi se pare cam mare,cum se aseaza cand o porti pe umar?

    RăspundețiȘtergere
  2. este o geanta deosebita, sunt foarte multumita de ea..e material bun,marime suficienta..o recomand:)

    RăspundețiȘtergere