vineri, 14 septembrie 2012

Review demachiant AVON Solutions

Buna,fetelor!

Ce spun ei : Are o formula usoara si indeparteaza perfect machiajul chiar si cel rezistent la apa.

Ce spun eu : Astazi vreau sa va spun despre un demachiant care mie sincer imi place foarte foarte mult si care isi face  bine treaba . Imi place si mirosul si ca nu ustura si am facut un test (  daca se poate spune asa ) .. am un rimel de la Maybelline rezistent la apa si am vrut sa vad cat de repede indeparteaza machiajul si chiar m-a impresionat . Este foarte bun si in indepartarea machiajului mai greoi cu mult fard , cu creion negru ( pe care il indeparteaza repede) , chiar sunt multumita de el si l-as recumpara oricand.

200 ml- 14 lei.



 P.S. Daca doriti pareri, sugestii,aveti cereri, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu