joi, 13 septembrie 2012

Review Gama lapte si miere AVON Naturals / Review Avon Naturals Honey & Milk

Buna !
Am ales aceasta gama deoarece imi place foarte mult cum imi curata,hidrateaza si improspateaza tenul si au un miros poarte placut produsele ce se mentine pe parcursul zilei ( mai ales spray-ul de corp si crema de maini). Sunt produse testate dermatologic.
Laptele hraneste piele si o catifeleaza, mentinandu-i aspectul tanar.
Mierea imbunatateste circulatia sangelui , hraneste pielea si ii ofera fermitate si are proprietati anti-imbatranire.




Acum sa le luam separat:

1. Spray de corp :

Spray-ul de corp are un miros foarte placut ( nu imi cumpar niciodata produse ale caror miros nu imi place). Catifeleaza pielea si o lasa fina la atingere. Suna la a 5a sticluta cred si raportul calitate-cantitate-pret este excelent .  125 ml - 10,99 lei.

2. Crema de maini :


Produsul meu preferat din gama lapte si miere! Imi place foarte mult senzatia pe care o da mainilor dupa aplicarea cremei , nu usuca si intra imediat in piele si un plus foarte mare este mirosul care persista. 75 ml - pretul este in jur de 5 sau 7 lei .


3. Crema de fata:
Ce spun ei : contine proteine din lapte si miere, hidrateaza pielea in profunzime , produs hipoalergic, catifeleaza tenul si ii confera un aspect sanatos. Din punctul meu de vedere isi face treaba asa cum o descriu cei de la Avon . 
Imi place foarte foarte mult si o folosesc zilnic mai ales inainte de machiaj . 75 ml- 7 sau 10 lei .

4. Masca de fata:
Ce spun ei : formula bogata si cremoasa, cu proprietati nutritive si revigorante , lasa pielea moale si catifelata , hidrateaza pielea instantaneu .
Inainte sa incerc aceasta masca de fata, am fost foarte dezamagita de produsele pe care le-am incercat. Cu toate ca spuneau ca sunt produse testate dermatologic bla bla nu iti provoaca iritatii / alergii , nu prea era asa :). Revenind la masca de fata de la Avon imi place ca lasa pielea foarte fina , curata, hidratanta si ajuta tenul sa isi infrunte problemele: cosuri, cearcane etc. 75 ml - 9,99 lei.

Cu siguranta as recumpara aceste produse. Vi le recomand. 


 P.S. Daca doriti pareri, sugestii,aveti cereri, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu