vineri, 14 septembrie 2012

Review & Swatch Rujuri AVON

Hello !
Astazi vreau sa va arat 5 rujuri Avon , din game diferite , care sunt aproape terminate si mi-au placut foarte mult si vreau sa va impartasesc parerea mea despre ele.






1-  Ruj Avon Ultra Color Rich Apricot Mystery 
2-  Ruj Avon Charged Cherry
3-  Ruj Avon Ultra Color Rich Frozen Rose
4-  Ruj Avon Satin Sheets
5-  Ruj Avon Plump Pout In the pink

1.  Ruj Avon Ultra Color Rich Apricot Mystery -  imi place ca are o textura moale , hidratanta , usor de aplicat. Nuanta este una foarte cute , un corai . Un plus ar fi ca are si un luciu foarte dragut si nu ai nevoie de un gloss. Imi place foarte mult .
3,6 g - 17,99 lei .

2. Ruj Avon Charged Cherry -  acest ruj nu prea l-am folosit, deoarece nu sunt adepta rujurilor rosii , l-am folosit doar cand purtam un machiaj pin-up . Nu prea as avea ce sa ii reprosez :-? . Nu cred ca se mai gaseste in brosura deoarece nu l-am vazut in campania 14/2012 . 
A costat in jur de 15 lei .

3. Ruj Avon Ultra Color Rich Frozen Rose -   dupa cum vedeti si in imagini este rujul pe care l-am folosit cel mai mult, mai are foarte foarte putin in el. Este un ruj cremos si hidratant . Imi place mult, cu siguranta o sa il recumpar.
3,6 g -17,99 lei.

4. Ruj Avon Satin Sheets- am fost indragostita de acest ruj cand a aparut. Dupa ce l-am cumparat prima oara , in urmatoarea brosura nu a mai aparut si cand l-am vazut din nou mi-am cumparat 2 ca sa fiu sigura ca il mai am. Il foloseam aproape zilnic. Nici pe acesta nu il mai vad de ceva timp in brosura. Pacat.. este un ruj excelent! 

5. Ruj Avon Plump Pout In the pink-  acest ruj l-am cumparat aproape din intamplare .. glumesc:)) . Eram in cautare de un ruj roz  si cel pe care il cautam eu se apropia de acesta asa ca l-am cumparat. Nu m-a dezamagit , este hidratant ,cremos, dar nu imi place ca lasa acele cute pe buze ..
3,6 g - costa in jur de 20 lei . 

Voua ce rujuri va plac ?

 P.S. Daca doriti pareri, sugestii,aveti cereri, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu