miercuri, 5 septembrie 2012

Review Avon Extralasting Face Foundation Natural Beige/ Fond de ten Avon Extralasting

  Buna, fetele ! Nu am mai postat de ceva timp, dar o voi face. Pentru astazi v-am pregatit un review pentru un   fond de ten destul de apreciat, avand in vedere ce poate sa faca si mai ales raportul calitate - pret.
   Este vorba despre fondul de ten Avon Extralasting. Din aceasta gama mai am rujul Rose Creme, iar reviewul il gasiti pe blog, adica aici si mai detin o nuanta de ruj Capuccino,pentru care voi face un review curand.
  In ceea ce priveste acest fond de ten, consider ca este unul dintre cele mai bune pe care le-am incercat vreodata. Acopera foarte bine, ofera un aspect matifiant, face fata cu usurinta si tenului gras insa este suficient de hidratant pentru a putea acoperi nevoile tenului uscat si de asemeni, nu curge si nu are un aspect prafos pe fata. Eu am nuanta Natural Beige tinand cont ca am un ten mai inchis.Are o cantitate destul de mare si folosit zilnic tine cateva luni. Este foarte bun pentru sezonul rece care se apropie,insa, stiti ca inainte de a folosi fondul de ten trebuie sa ne hidratam tenul cu o crema de sezon sau cu o baza de machiaj daca dorim o rezistenta mai mare a machiajului sau mai multa luminozitate.  In continuare, va las cu pozele.


 Voua va place acest tip de fond de ten? Aveti de gand sa-l cumparati ? Astept parerile voastre. Va pup !

 P.S. Daca aveti pareri, sugestii, cereri, contact me pe mydailybeauty@yahoo.com sau lasand pe blog un comentariu :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu