vineri, 1 iunie 2012

Review and Swatch Avon Color Trend Blush/ Review si swatch Avon fard de obraz Color Trend

Buna, fetelor! Ce faceti?:) pentru astazi m-am gandit sa va arat noul blush de la Color Trend,Avon.

Ce spun ei:  Gata pentru flirturile verii! culori luminoase,confera un aspect proaspat machiajului, formula usoara,pudrata!
 

Ce spun eu: Este un blush suuuperb!!! desi la inceput am fost dezamagita de cantitate, pentru ca totusi,mi s-a parut unul foarte mic, am constatat ca este necesara o cantitate mica de produs. Este o culoare ce merge oricarui tip de ten, este luminos, da un aspect sanatos tenului, si este ideal si pentru tenul bronzat.De asemeni, este unul foarte pigmentat,iar pe mine m-a tinut cu o singura aplicare, de la 9 pana la orele 24 , si nu exagerez deloc!:)) Are o formula foarte usoara si in momentul aplicarii nu avem de-a face cu fard imprastiat in toata camera:)).

                   Raportul calitate-pret este unul foarte foarte bun, pretul fiind de 13 lei, iar calitatea acestui produs este excelenta. Desi am mai avut momente cand ce am vazut in brosura nu s-a potrivit cu realitatea, aici a fost exact ca in brosura. Eu  recomand produsul din toata inima. Va poop !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu